Mysterious MSP

Serdecznie witam wszystkich czytelników bloga :)
Mysterious MSP to blog na którym nie możesz się nudzić.
Obok jest ankieta po prawej stronie zachęcam do oddania głosu i do komentowania postów. Jak nie czytałeś i nie
obejrzałeś postów to nie dawaj najgorszej notki.
Miłego czytania ;)

~franki8844

środa, 17 czerwca 2015

Highscores [2] artbooks

Hej,hej hello! Co u was? Jak tytuł mówi to kolejna czyli 2 część serii Highscores dotycząca tym razem artbooks w top. Opiszę najlepsza trójkę. 


 Artbook będący na pierwszym miejscu w top zrobiła Nel148 która ma 17 lvl. 

     Opis arta;                 
 Tytuł; Spongebob
Typ; rysunek z kształtów
Love it;4 473
Fame; 44 300
Moja ocena 10/10
Uważam ten artbook za bardzo fajny mimo tego, że widziałam już wcześniej podobne. Widać, że Nel148 włożyła w jego wykonanie dużo pracy dlatego daję 10/10.
Ona ma jeszcze kilka fajnych artów, których zdjęcia wstawiam poniżej. Wszystkie są takie sweet. Bardzo mi się podobają a wam? ;3
Ostatni art ma mały błąd bo pisze się Pp pan dziobak ale to nic ;)
Artbook na drugim miejscu w top ma osoba też z 17 lvl a jej nik to Super Baba 800. 
 Opis arta;                 

 Tytuł; Tofik ma kleszcze !!!
Typ; Daj love it a...
Love it; 2 371
Fame; 2 3490
Moja ocena 8/10
Dlaczego tylko 8/10? Bo ten artbook jest łatwy do zrobienia, jeszcze zamiast tego zdjęcia możnaby zrobić samemu rysunek psa i byłoby lepiej. Poza tym bardzo dużo ludzi robiła taki typ arta.
Teraz trzeci czyli ostatni artbook zrobił go Hubert18122000 ma on 7 lvl co nie znaczy, że jest gorszy od innych przecież każdy kiedys zaczynał grę.

 Opis arta;                 

 Tytuł; Który kolor (czytaj)
Typ; co lepsze?
Love it; 2 197
Fame; 17 393
Moja ocena 9/10
No art zrobił fajny, postarał się i co tu więcej pisać mi się po prostu podoba.

Wiem mało dzisiaj napisałam. Mam już wiele ciekawych pomysłów na posty np. o hakerach ale na razie nie mam czasu. Tak na zakończenie tego postu daje Totoro- bardzo fajny ;3 jest. Ktoś oglądał piszcie w komentarzach, w kolejnym poście dodam link gdzie można go pooglądać on jest z typu anime.


Bay. Jak podoba się nowe zdjęcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz