Mysterious MSP

Serdecznie witam wszystkich czytelników bloga :)
Mysterious MSP to blog na którym nie możesz się nudzić.
Obok jest ankieta po prawej stronie zachęcam do oddania głosu i do komentowania postów. Jak nie czytałeś i nie
obejrzałeś postów to nie dawaj najgorszej notki.
Miłego czytania ;)

~franki8844

wtorek, 9 czerwca 2015

Jak zmniejszyć lagi?

Dzień doberek. U was też tek gorąco? No więc przejdźmy do postu. Opiszę w nim jak zmniejszyć lagi. Niektórzy nie wiedzą co to jest więc wyjaśniam lagi to po prostu ścinanie się komputera. Chyba większość z was ma lub miał lagi, dlatego postanowiłam dodać taki poradnik. 

Sposoby zmniejszania lagów.
1.Możesz wyłączyć czat na msp. Aby to zrobić musisz nacisnąć na zaznaczone miejsce.


Czat po wyłączeniu


Aby twoi znajomi znowu się pojawili musisz po prostu wylogować się, gdy znów wejdziesz na swoje konto czat powróci.
   2. Wybierz animacje jednego ruchu. Czyli nie włączaj animki powtarzającej się np. skakanie po łóżku, machanie rękoma, taniec lepiej włączyć animke jednego ruchu która się nie powtarza, nastąpi jeden raz i ms już nic nie robi.

                                                                         X złe


V dobre


Na pierwszym zdj. moja ms ciągle wymachuje rękoma a na drugim tylko stoi.

3.Nie włączajcie kilkunastu kart. Może ich być maximum 3 ale najlepiej jest  mieć tylko jedną.




4. Nie piszcie  na msp z kilkoma osobami na raz. To też laguje. Ja kiedyś wysłałam wiad. do mojego chłopaka na msp a doszła do koleżanki XD
Więcej rad już nie mam.
Już koniec posta. Mam nadzieję,że  się wam przyda. Miłego dnia ;)



                                                                                                     

3 komentarze:

  1. Powiedzcie mi, a jak walczycie z lagami? Ja przeczytałem ostatnio rewelacyjny artykuł na stronie internetowej http://www.kurierlubelski.pl/artykuly-sponsorowane/a/lag-lagowi-nierowny-gdzie-szybki-internet-liczy-sie-najbardziej,12412894/ i muszę przyznać, że zrobił na mnie ogromne wrażenie. Wcześniej mój internet zawsze się przycinał i naprawdę ciężko się na nim pracowało. Dzisiaj? W ogóle mi ten problem nie towarzyszy! Ba! Wręcz przeciwnie, działa za szybko! Czasami nie zdążę pomyśleć i kupię coś głupiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny świetny blog! zostaje na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń