Mysterious MSP

Serdecznie witam wszystkich czytelników bloga :)
Mysterious MSP to blog na którym nie możesz się nudzić.
Obok jest ankieta po prawej stronie zachęcam do oddania głosu i do komentowania postów. Jak nie czytałeś i nie
obejrzałeś postów to nie dawaj najgorszej notki.
Miłego czytania ;)

~franki8844

piątek, 4 września 2015

Jestem tu nowa :3

                                                                 

                                                                       Hejoszki <3





                 Więc tak nazywam się Ania mam 13 lat w MSP gram prawie 3 lata :o.  Moje konto na MSP to Sonia11275 mam 19 lvl, a konto pomocnicze to MagicBeauty z 7 lvl  możecie mnie zapraszać i w ogóle :D


                 Na tym blogu jestem redaktorką więc co jakiś czas będą pojawiały się moje posty co jakiś czas bo nie jestem tu sama :3.
Dziękuje serdecznie Marcie, że dała mi ten zaszczyt :V

                 Nie wiem co mam pisać :D


     A i jeszcze jedna a nawet dwie istotne rzeczy ^^  pod postami będę podpisywała się #Ania i druga sprawa to ja na MSP (look by Marta)
 




  Dziękuje za uwagę papa <3

                                                # Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz