Mysterious MSP

Serdecznie witam wszystkich czytelników bloga :)
Mysterious MSP to blog na którym nie możesz się nudzić.
Obok jest ankieta po prawej stronie zachęcam do oddania głosu i do komentowania postów. Jak nie czytałeś i nie
obejrzałeś postów to nie dawaj najgorszej notki.
Miłego czytania ;)

~franki8844

sobota, 26 marca 2016

WIELKANOCNY KONKURS

Cześć! Miski! Już dzisiaj WIELKANOC!

Możecie pochwalić się co dostaliście..

Ja PowerBanka . Dostanę jeszcze kartę do Reserved i cos od babci oraz od wujka i od cioci ( niestety dopiero po zajączku bo nie przyjechał )..

Chciałam się wam pochwalić że od dnia 22.03 jestem JUDGE!

I ogłaszam konkurs!

Mój login : Piękna Oliwka

CHODZI W NIM O TO ŻE ZAPRASZASZ MNIE DO ZNAJ! ROBISZ LOOKA WIELKANOCNEGO DLA MNIE Z DOPISKIEM #KNB ( konkurs na blogu )

Czas do 10.04

najlepszy look nagrodę pozdrem!

#Olivvvcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz